Muut tilaisuudet, liikunta ja virkistys

Hyväntekeväisyyttä

Loviisan seniorit ovat osallistuneet monena vuonna muihin valtakunnallisiin hyväntekeväisyyskampanjoihin, esim. "Vie vanhus ulos" syys-lokakuussa ja "Hyvä joulumieli" keräys

Liikuntatapahtuma 13.5.2024 PERUTTU

Senioriliitto kutsuu jokaista jäsenyhdistystä järjestämään liikuntatapahtuman viikolla 20 (13.5.-19.5.2024). Liikuntatapahtuman teemana on Elämäiloa ja voimaa. Loviisan seniorit on suunnitellut oman aktiviteetin ko viikolle.

Maanantaina 13.5.2024 klo 10.00 kokoonnumme Loviisan senioripuistoon. Puisto sijaitsee Vallikadun ja Aleksanterinkadun risteyksessä. Loviisan liikuntatoimesta liikunnanohjaajat Karoliina Hovi ja Fanny Stamm-Ravi opastavat käyttämään senioripuiston monipuolisia, kaikille sopivia kuntolaitteita. Jatkossa sinne on  kiva mennä itse, kun osaa hyödyntää laitteita.

Puiston opastuksen jälkeen teemme yhteisen kävelyretken Harjun yli Laivasillalle. Voi ottaa kävelysauvat mukaan. Tämä kävelyretkihän voi vaikka toimia hyvänä ideana jatkossa yhteisille kävelyretkille sopivilla ryhmillä. Yhdessä kävely on paljon motivoivampaa kuin yksin.

Laivasillalla voimme nauttia omakustanteisen lounaan. Cafe Laivasilta on toukokuussa auki vain  to-su, mutta yritän Cafe Saltbodanin kanssa järjestää mahdollisuuden lounaaseen.

Lounasjärjestelyä varten pyydän, että ilmoittaisitte minulle osallistumisesta liikuntapäivään sekä halukkuudestanne lounaaseen. Ilmoittautuminen viimeistään 6.5.2024 minulle eli satu.sainomaa@gmail.com tai puh. 044 7228207.

Liikuntaterveisin

Satu  Sainomaa